امتحان

ساخت وبلاگ

کيفيت ضبط تصاوير دوربين مداربسته

کيفيت تصوير دوربين مداربسته بسته به نياز کاربر تعيين مي شود. کيفيت بهتر به اين معنا است که دوربين در مسافت طولاني تصوير واضحي را به نمايش مي گذارد. به عنوان مثال در فاصله 13 متر با دوربين 2 مگا پيکسلي به راحتي پلاک خودرو قابل رويت است. اگر دوربين شما 4 مگا پيکسلي باشد اين فاصله 14متر مي شود. چند عامل مهم و موثر بر کيفيت ضبط تصاوير دوربين مداربسته شامل رزولوشن تصوير، تعداد فريم و… است که در ادامه تمامي موارد را بررسي مي کنيم.

 

  1. عوامل موثر بر کيفيت ضبط تصاوير دوربين مداربسته

 

  • رزولوشن تصوير

رزولوشن يکي از عوامل مهم و تاثير بر کيفيت تصوير دوربين مداربسته است. پارامتر رزولوشن مشخص مي کند اندازه تصوير ضبط شده چقدر باشد. واحد اندازه گيري رزولوشن مگاپيکسل است. هرچه ميزان رزولوشن دوربين مداربسته بالا باشد به طبع وضوح تصوير و کيفيت تصاوير ثبت شده بالاتر است. پارامتر رزولوشن تعيين کننده ميزان جزئيات قابل رويت داخل تصوير است. توجه داشته باشيد که بسته به نيازتان رزولوشن دوربين مداربسته را انتخاب نماييد. به طور مثال براي فضاهاي خارجي که نياز است پلاک خودرو به وضوح ثبت شود بايد از دوربين مداربسته با Resolution بالا استفاده نماييد.

قبل از خريد سيستم مداربسته بهتر است ميزان Resolution مورد نيازتان را تعيين کنيد و بسته به آن دوربين مداربسته و دستگاه ضبط کننده تصاوير DVR-NVR را انتخاب نماييد.

 

دوربين هاي امنيتي 720p ، p1080 و 1440p رايج ترين دوربينهاي امنيتي بازار در حال حاضر هستند. کليه دوربين هاي امنيتي جديد و با کيفيت داراي وضوح تصوير حداقل 1440p  مي باشند.

محدوديت روزولوشن

معمولا دوربين هاي مداربسته آنالوگ محدوديت رزولوشن دارند و تاWD1  را پشتيباني مي کنند. به همين دليل دستگاه DVR  نيز بيشتر از اين مقدار را پشتيباني نمي کند. اما چنانچه به کيفيت ضبط بالاتر از WD1 نياز داشته باشيد توصيه مي کنيم از دوربين مداربسته تحت شبکه استفاده کنيد.

بيشتر بخوانيد:     نصب دوربين مداربسته    

  • تعداد فريم تصوير در ثانيه (FRAMERATE)

هر فيلم از مجموعه چند تصوير تشکيل شده است. تعداد فريم ريت به اين معني است که هر ثانيه از فيلم از چند تصوير تشکيل شده است. هر چه تعداد فريم ها در يک ثانيه بيشتر باشد جزئيات بيشتري قابل مشاهده است. اگر تصاوير را با 25 فريم در ثانيه ثبت کنيد جزئيات کمتري را نسبت به 10 فريم در ثانيه از دست خواهيد داد. تعداد فريم هاي ثبت شده توسط دوربين مداربسته زماني مهم خواهد شد که از آن ها در محيط هايي همچون کارخانه چاپ، طلافروشي و.. استفاده کنيد. ثبت جزئيات در محيط هاي اين چنيني از اهميت بالايي برخوردار است.

  • لنز (lens)

سه نوع لنز ثابت، ولي فوکال متغيير و ولي فوکال موتورايز در دوربين هاي مداربسته مورد استفاده قرار مي گيرند که هر يک به نحوي در کيفيت ضبط تصاوير دوربين مداربسته موثر هستند.

لنز ثابت: دوربين هايي با لنز ثابت داراي يک کانون ثابت هستند و تنها در يک زاويه به شما ديد مي دهند. در مکان هايي که تنها يک زاويه ديد هائز اهميت است از دوربين هايي با لنز ثابت استفاده کنيد.

کاربرد لنز ثابت: نظارت بر يک اتاق، راهرو هاي پر رفت و آمد، ورودي پارکينگ و

لنز متغير Vari focal: لنز Vari focal داراي زوم اوپتيکال و فاصله کانوني قابل تنظيم است. فوکوس در هر بار تنظيم فاصله کنوني بايد به صورت دستي تنظيم شود تا تصوير نهايي از تمرکز خارج نشود.

کاربرد لنز متغير Vari focal : نظارت بر راهرو، محوطه هاي کوچک و متوسط با ديد ثابت و

لنز خودکار  Motorized: بهترين لنز دوربين مداربسته لنزهاي موتورايز هستند که از دسته لنزهاي وريفوکال مي باشند با اين تفاوت که زوم آنها به صورت دستي نبوده و به واسطه موتور تعبيه شده در دوربين از راه دور قابل تنظيم است.

کاربرد لنز خودکار Motorized: نظارت بر خط توليد، اتوبان ها و

 

 

  2. مقايسه کيفيت دوربين هاي مداربسته

 

در بحث مقايسه کيفيت دوربين هاي مداربسته مي توان به موارد زيادي اشاره کرد. دوربين هاي مداربسته هم از نظر ظاهر و جنس بدنه و هم از نظر نرم افزاري با هم متفاوت هستند که تمامي اين پارامتر ها بر کيفيت دوربين مداربسته تاثير گذار خواهد بود. اما ما بسته به موضوع اين مقاله که بررسي کيفيت ضبط تصاوير دوربين مداربسته است سعي داريم دوربين هاي مداربسته را بر حسب کيفيت تصاوير متفاوت بررسي کنيم.

  • تفاوت کيفيت تصوير HD و FULL HD در دوربين مداربسته

اصلي ترين تفاوت ميان دوربين هاي HD و FULL HD کيفيت تصوير يا رزولوشني است که به نمايش مي گذارند. کيفيت تصوير دوربين هايي با رزولوشن 1080 نسبت به دوربين هاي 720 بسيار بهتر است، لذا توصيه مي شود براي مکان هايي که مسائل امنيتي و نظارت تصويري در آنها از حساسيت بالايي برخوردارند از دوربين هاي FULL HD  يا همان 1080 استفاده شود. بعضاً براي افراد سوال مي شود که HD بهتر است يا FULL HD؟ پاسخ اين سوال تنها به نوع کاربري شما بستگي دارد و بايد برحسب نيازتان انتخاب نماييد.

براي مطالعه بيشتر: برند حارس

  3. رابطه رزولوشن با تعداد فريم

 

دستگاه ضبط کننده تصاوير DVR قادر است حجم مشخصي از اطلاعات را در يک ثانيه ذخيره کند. بنابراين چنانچه اندازه تصوير (رزولوشن)، از توانايي دستگاه ضبط خارج باشد دستگاه تعداد فريم را پايين مي آورد. تنها دستگاه هايي مي توانند تصاوير بزرگ آن هم با فريم بالا را ثبت کنند که قدر ت پردازش بالايي را داشته باشند. چنانچه دوربين شما کيفيت فوق العاده اي داشته باشد اما دستگاه دي وي آر شما قدرت پردازش کافي را نداشته باشد نمي توانيد نتيجه دلخواه را مشاهده کنيد.

براي دستگاه هايي که تعداد فريم آنها با کيفيت ضبط کاهش مي يابد از اصطلاح Up to D1 Recording Resolution Non-Real time استفاده مي کنند. به بيان ديگر، Non-Real time به معني ضبط تصاوير در تعداد فريم کمتر از 25 است. براي دستگاه‌هايي که کاهش تعداد فريمي در آنها مشاهده نمي‌شود D1 Recording Resolution Real time گفته مي شود. بنابراين اگر تصوير real باشد، جزئيات کمتري را از دست مي دهيد. اما چنانچه تصوير non-real  باشد، جزئيات از دست مي رود و تصاوير متحرک حالت شانه اي پيدا مي کنند.

 

 

  4. تفاوت بين کيفيت تصاوير

 

هر دوربين مداربسته اي داراي ديتا شيت است. داخل ديتا شيت تمام مشخصات و ويژگي هاي دوربين آماده است. براي بررسي فريم ريت دوربين ديتا شيت دوربين مدل 2 مگا پيکسلي مدل DS-2CE76D0T-ITMF را با هم بررسي مي کنيم. همانطور که در شکل مي بينيد فريم ريت دوربين 25 fps و 30 fps ثبت شده است. اين به اين معنا است چنانچه فرکانس برقي در کشور شما 50 هرتز باشد؛ مثل ايران، دوربين در حالت فول تا 25 فريم در ثانيه را ثبت مي کند. اما چنانچه فرکانس برق 60 هرتز باشد مثل کشور ژاپن، در حالت فول دوربين تا 30 فريم در ثانيه را ثبت مي کند.

 

بيشتر بخوانيد:      دوربين مدار بسته   دستگاه دي وي آر

 

  5. بررسي Frame Rate دوربين مداربسته

 

در هنگام خريد حتما به حداکثر مگاپيکسل قابل پشتيباني دستگاه ضبط تصاوير (DVR,NVR) در حالت پخش مستقيم توجه کنيد. به عنوان مثال؛ اگر دوربين شما 5 مگاپيکسل است، حتما دستگاه دي وي آر هم بايد حداقل 5 مگاپيکسل را پشتيباني کند. آيا دستگاه ضبط با هم کيفتي که مستقيم در نمايشگر نشان مي دهد با همان کيفيت هم روي هارد ضبط مي کند؟ در اين مورد حتما بايد هنگام خريد به مدل دستگاه دي وي آر دقت کنيد. بنابراين بايد قابليت دستگاه در زمينه کيفيت پخش همزمان و بازبيني بررسي شود. بسياري از دستگاه هايي که در بازار وجود دارند اين قابليت را ندارند که در هنگام بازبيني تصاوير 4 مگاپيکسلي ارائه کنند.

به عنوان نمونه بسياري از دستگاه ها در هنگام پخش دوربين 4 مگاپيکسلي را به همان کيفيت نمايش مي دهند. اما در هنگام بازبيني فيلمي که در هارد ذخيره شده، کيفيتش تا 2 مگاپيکسل کاهش پيدا مي کند. البته اين موضوع يک مزيت و يک عيب دارد. عيب آن که مشخص است کيفيت کاهش مي يابد. اما در جاهايي که جزييات مطرح نيست کاهش کيفيت باعث مي شود فضاي کمتري از هارد اشغال شود. بنابراين حتما به اين مساله مهم در هنگام خريد دقت کنيد. اگر تصميم گيري در اين موضوع برايتان مشکل است يا دچار سردرگمي شده ايد که تا چه ميزان کيفيت براي نياز کاربري شما مفيد است توصيه مي کنيم از مشاوره رايگان گروه امنيتي تارتن دژ آريانا بهره مند شويد.

ر

1. رزولوشن دوربين

2. رزولوشن ضبط يا دستگاه ضبط

نظر

براي مثال اگر تصاوير خود را با يک دوربين 5 مگاپيکسلي ثبت مي کنيد و در سيستم خود از يک دستگاه ضبط کننده که مي تواند تصاوير را تا حداکثر با رزولوشن 3 مگاپيکسل ضبط کند. تصاوير ضبط شده نهايي با رزولوشن 3 مگاپيکسل خواهند بود.

نظر

تيوي لاين (TVL) چيست؟

در سيستم مداربسته، تيوي لاين مشخصه اي از قدرت تفکيک يا رزولوشن افقي در دوربين هايک ويژن توربو است. به بيان ديگر به عنوان خطوط رزولوشن افقي شناخته مي شوند. به طور کلي ساده تر رزولوشن تصوير از کنار هم قرار گرفتن خطوط تي وي لايني حاصل مي گردد. TVL يکي از مقياس هاي مهم در يک سيستم ويديويي است.

Resolution: Horizontal TVlines * Vertical TVlines

بر حسب فرمول بالا در دوربين هاي مداربسته آنالوگ بالاترين رزولوشني که ارائه مي شود برابر است با مقادير زير است که به اختصار به آن رزولوشن D1 گفته مي شود:

D1: 720*576 TVL

 هيچ دوربين آنالوگي وجود ندارد که بتواند تصويري بالاتر از رزولوشن D1 ارائه دهد. همچنين دستگاه DVR هايک ويژن آنالوگي هم وجود ندارد که بتواند بالاتر از کيفيت D1 ضبط کند.

نظر

رزولوشن 4CIF

يکي از فرمت هاي رايج براي نمايش رزولوشن سيستم هاي تلويزيوني است. همانطور که گفتيم دو قالب تلويزيوني رايج PAL  و  NTSC وجود دارند اندازه رزولوشن 4CIF در هر کدام از اين قالب ها متفاوت است:

PAL: 576*704, 25F/S

NTSC: 480*704, 30F/S

همانطور که مي دانيد قالب رايج تلويزيوني در ايران PAL است. قالب D1 و 4CIF تفاوت بسيار کمي در عرض تصوير دارند.

نظر

رزولوشن CIF:

يکي ديگر از فرمت هاي رايج براي نمايش رزولوشن سيستم هاي تلويزيوني است. با توجه به آنچه که درباره استانداردهاي تلويزيوني رايج PAL و NTSC گفتيم اندازه رزولوشن CIF در هر کدام از اين قالب ها متفاوت است:

PAL: 288*352, 25F/S

NTSC: 240*352, 30F/S

اين رزولوشن يک چهارم کيفيت D1 را دارد.

نظر

رزولوشن QCIF:

اندازه رزولوشن QCIF در هر کدام از قالب هاي تلويزيوني PAL و NTSC متفاوت است:

PAL: 144*176, 25F/S

NTSC: 120*176, 30F/S

رزولوشن QCIF به اندازه يک چهارم رزولوشن CIF است.

نظر

رزولوشن 2CIF:

اندازه رزولوشن 2CIF در هر کدام از قالب هاي تلويزيوني PAL و NTSC متفاوت است:

PAL: 288*704, 25F/S

NTSC: 240*176, 30F/S

نظر

رزولوشن VGA:

به طور کلي رزولوشن VGA در زمره استاندارد هاي انواع رزولوشن قرار نمي گيرد اما به صورت عرفي در بحث رزولوشن در سيستم هاي مداربسته مورد استفاده قرار مي گيرد و ممکن است از آن براي کيفيت دوربين مورد استفاده قرار گيرد. رزولوشن VGA معمولا بيانگر مقادير 480*640 است. و مربوط به دوربين هاي شبکه با کيفيت تصوير پايين است. اين کيفيت تصوير حتي از دوربين هاي 700 تيوي لايني نيز کمتر است.

نظر

رزولوشن WD1 يا H960

يک استاندارد جديدتر براي رقابت با دوربين مداربسته شبکه هايک ويژن است. WD1 بالاترين رزولوشن تصوير در دوربين هاي مدار بسته آنالوگ است. چنانچه به کيفيت ضبط بالاتري از WD1 نياز داريد توصيه مي شود از سيستم هاي مداربسته تحت شبکه يا ديجيتال استفاده کنيد.

PAL: 576*960, 25F/S

NTSC: 480*960, 30F/S

نظر

رزولوشن 1 مگا پيکسل ( 720p)

High Defenition و يا به اختصار HD به معني کيفيت بالا مي باشد. رزولوشن ???*???? پيکسل را HD و يا 720p مي نامند. اين رزولوشن تقريبا برابر با 1 مگاپيکسل است. رزولوشن 1 مگاپيکسل کم ترين رزولوشني است که يک دوربين تحت شبکه (IP) مي تواند داشته باشد.

1280*720:(720p) يک مگاپيکسل

نظر

رزولوشن 2 مگا پيکسل ( 1080p)

هر نوع دوربيني که داراي رزولوشني بيش از يک ميليون پيکسل باشد، يک دوربين مگاپيکسل محسوب مي گردد. Full HD بيانگر رزولوشن ????x???? پيکسل مي باشد و از نظر مگاپيکسلي نيز معادل با 2 مگاپيکسل است.

1920*1080:(1080p) دو مگاپيکسل

نظر

رزولوشن 3 مگا پيکسل

رزولوشن سه مگا پيکسل برابر با ????*???? پيکسل مي باشد. دوربين هايي با رزولوشن 3 مگاپيکسل مي توانند تصاوير با کيفيت بسيار مناسب به نمايش بگذارند. همچنين امکان مشاهده جزئيات دقيق در زوم هاي بالا در تصاوير نيز ميسر است.

2048*1536:سه مگاپيکسل

نظر

رزولوشن 5 مگا پيکسل

رزولوشن پنج مگا پيکسل برابر با ????*???? پيکسل است. دوربين هايي با رزولوشن 5 مگاپيکسل مي توانند تصاوير با کيفيت بسيار بالايي به نمايش بگذارند. همانطور که در مبحث فريم در دوربين هايک ويژن نيز گفتيم زماني که رزولوشن تصوير افزايش مي يابد، دوربين به زمان بيشتري براي تجزيه و تحليل تصوير نياز دارد. به همين دليل گاهي به علت محدوديت قدرت پردازش در دوربين با افزايش رزولوشن مجبور مي شوند تعداد فريم ها را کاهش دهند. اين قضيه منجر به افزايش قيمت دوربين مداربسته مي گردد.

2536*1920:پنج مگاپيکسل

نظر

رزولوشن ?k يا هشت مگا پيکسل در هايک ويژن

رزولوشن ?K برابر با ????*???? پيکسل مي باشد. اخيرا دوربين هايي با اين حد از کيفيت تصوير به بازار آمده اند کيفيت تصوير 4k در واقع برابر با 8 مگاپيکسل است. براي مشاهده تصاوير با رزولوشن 4k مي بايست هم دستگاه ضبط و هم نمايشگرهاي مورد استفاده نيز 4k باشند.

3840*2160:هشت مگاپيکسل

نظر

چه رزولوشني براي سيستم مداربسته من مناسب است؟

هرچه تفکيک پذيري يا رزولوشن تصوير بالاتر باشد کيفيت تصوير هم بهتر است اما با اين حال اين مورد، مسائل ديگري را نيز در پي خواهد داشت که مهم ترين آن بالا رفتن هزينه سيستم شما خواهد بود. براي انتخاب صحيح بهتر است با توجه به کاربري و نياز امنيتي و نظارتي خود اقدام به خريد سيستم مداربسته کنيد.

  • رزولوشن تصوير در سيستم مداربسته هايک ويژن به فاکتورهاي هاي متفاوتي بستگي دارد.
  • يک سيستم مداربسته داراي اجزاي مختلفي است که هر کدام مي تواند بر روي تصوير نهايي قابل مشاهده اثر گذار باشند.
  • چنانچه کيفيت ضبط و پخش هر يک از بخش هاي يک سيستم با هم مطابقت نداشته باشند تصوير خروجي شده ضبط شده و در نهايت نمايش داده شده با رزولوشني کمتر از مقدار پيشبيني شده پخش خواهد شد.

 

 

امتحان...
ما را در سایت امتحان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann12 بازدید : 149 تاريخ : جمعه 31 تير 1401 ساعت: 11:39

بهترين دستگاه تست قند خون

دستگاه تست قند خون براي افراد ديابتي داراي اهميت زيادي است تا با اندازه‌گيري و مديريت قند خون از عوارض اين بيماري پيشگيري نمايند.ولي در اين حين يافتن بهترين دستگاه تست قند خون که داراي اعتبار کافي بوده و ارزيابي‌هاي آن دقيق و قابل استناد باشد، به‌مراتب حياتي‌تر است. باوجود محصولات کم‌کيفيتي که فاقد مجوزهاي ايمني وزارت بهداشت هستند، خريد نمونه‌هايي استاندارد که داراي هولوگرام و برچسب ايمني باشند، دقت نظر کافي را مي‌طلبد. در غير اين صورت اندازه‌گيري‌هاي دستگاه چندان معتبر نبوده و احتمال خطاي آن بالا است.

دستگاه تست قند خون چگونه عمل مي کند؟

دستگاه اندازه گيري قند خون يا گلوکز را اندازه گيري مي کند. گلوکز يک قند ساده است که منبع اصلي انرژي در بدن است. بدن شما کربوهيدرات هاي جذب شده از طريق غذا را به گلوکز تبديل مي کند.

استفاده آسان

استفاده از اکثر مدل هاي دستگاه هاي آزمايش قند خون آسان است و تنها کاري که بايد انجام دهيد اين است که يک نمونه خون کوچک روي نوار آزمايش قرار داده و نوار آزمايش را در شکاف دستگاه قرار دهيد.با اين حال مدل هاي پيچيده تري نيز وجود دارد که به عنوان مثال ، هر بار که دکمه ها را فشار مي دهيد ، بايد آنها را تنظيم کنيد. از آنجا که اکثر بيماران ديابتي مجبورند اين کار را چندين بار در روز تکرار کنند ، پيشنهاد مي کنيم مدل هايي انتخاب کنيد که کار با آنها آسان باشد.

اهميت دقت دستگاه

مهمترين ويژگي دستگاههاي آزمايش قند خون دقت آنهاست. به طور کلي ، بهترين دستگاه تست قند خون با کيفيت بالا مي توانند نتايج دقيق را نشان دهند ، با اين تفاوت که همه اين نوع دستگاه ها حدود 10? خطا دارند. اما براي تحقيقات بيشتر مي توانيد اندازه گيري هاي خود را با نتايج آزمايشگاهي مقايسه کنيد. (آزمايش خون نتايج دقيق تري از آزمايش کننده قند خون نشان مي دهد)

انواع دستگاه هاي آزمايش قند خون

تستر قند خون بدون سوزن

اين محصول براي افرادي که از برش سوزن خسته شده اند ايده آل است. در اين مدل قند خون توسط حسگر اندازه گيري مي شود و محل آن روي دست است.

 

دستگاه تست قند خون هوشمند

نوع دستگاه هوشمند هزينه بالايي دارد و اطلاعات شما را ذخيره مي کند. همچنين به شما امکان مي دهد اطلاعات خود را از طريق تلفن و آنلاين با افراد ديگر به اشتراک بگذاريد.

 

دستگاه تست قند خون مچ دست

نوع مچ دستي اين دستگاه به دليل استفاده ساده و آسان از محبوبيت بالايي برخوردار است و سطح قند خون را بدون نياز به خون اندازه گيري مي کند. به اين ترتيب مي توان تست را بدون نوار انجام داد.

 

راهنماي خريد بهترين مارک دستگاه تست قند خون

بسياري به خريددستگاه تست قند خون ژاپني روي مي‌آورند، در اين حالت به نام شرکت واردکننده و درجه اعتبار آن دقت نماييد تا در دام نمونه‌هاي تقلبي گرفتار نشويد. برخي از انواع دستگاه تست قند خون مچي در ايران به حافظه براي ثبت مقادير خون اندازه‌گيري شده مجهز هستند که اين امر ارزيابي و بررسي قند خون را در دوره‌هاي متوالي امکان‌پذيرمي‌نمايد. ازاين‌رو در زمان خريد اين دستگاه به وجود يا عدم وجود چنين ويژگي در آن دقت نماييد.

 

بعضي ديگر از انواع دستگاه تست قند خون آلماني و نمونه‌هاي مرغوب امکان محاسبه ميانگين قند خون را به‌صورت هفتگي، ماهانه و … فراهم مي‌سازند که اين مزيت نيز تنظيم برنامه مديريت ديابت را امکان‌پذيرمي‌سازد. پزشکان درراهنماي خريد دستگاه تست قند خون هميشه به بيماران توصيه مي‌کنند تا به سمت نمونه‌هايي با امکانات بيشتر مانند اشتراک‌گذاري داده‌ها، اعلام صوتي تست قند خون، اتصال به اپليکيشن و … مايل شوند. بدين ترتيب و با اين رويکرد سلامت خود را تا حد زيادي تضمين نمايد.

 

قيمت دستگاه تست قند خون

قيمت دستگاه تست قند خون بر اساس مزاياي، مشخصات و امکانات آن رقم مي‌خورد. به‌واقع هرچه امکانات يک دستگاه بيشتر باشد، به‌مراتب هزينه بالاتري را نيز در زمان خريد به شما تحميل مي‌سازد. براي مثال قيمت دستگاه تست قند خون بدون سوزن کمي به نسبت نمونه‌هاي معمول بيشتر است. البته نوع برند و ميزان اعتبار آن نيز بر روي قيمت اين دستگاه‌ها بي‌تأثير نبوده به‌گونه‌اي که قيمت دستگاه تست قند خون ژاپني در قياس با نمونه‌هاي آلماني آن به نسبت کمتر است. البته مبحث قيمت‌گذاري به ميزان دقت و درصد خطاي دستگاه، سرعت اندازه‌گيري، سيستم کنترل حجم خون، در دسترس بودن وسايل جانبي و … نيز بسيار وابسته است. گاهي به خيال يافتن نمونه‌اي ارزان‌تر با مشکلات کمبود وسايل جانبي مواجه شده يا از امکانات عرضه‌شده توسط دستگاه چندان رضايت نداريم.

 

پرفروش‌ترين دستگاه تست قند خون

پرفروش‌ترين دستگاه تست قند خون در حال حاضر داراي مشخصه‌هايي چون بالاترين محدوده اندازه‌گيري قند، داراي نوار تست بر مبناي آنزيم GOD و … بوده زيرا کارآمدي بالايي را عرضه مي‌کند.در ادامه تعدادي از پرفرو شترين اين دستگاه ها را معرفي کرده ايم.

منبع:

https://lawyersiran.tebyan.net/newindex.aspx

http://mokhs.bigsite.ir/post-616.html

http://luxshop1.loxblog.com/post/144/%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C%20%D8%A8%D8%B1%D9%82%DB%8C.htm

http://hamyareweb.blogfa.com/post/116

http://seo.eklablog.fr/-a212420791

https://kasbokareonline.yektablog.net/Post/79/%D8%AC%D9%84%DB%8C%D9%82%D9%87+%D9%85%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%87

https://hamyaremarketing.niloblog.com/p/87/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A8%D8%AE%D9%88%D8%B1-%D8%B3%D8%B1%D8%AF

http://clik.blogg.org/-a212420783

https://data208.blogiran.net/Post/42/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87+%D8%A8%D8%AE%D9%88%D8%B1+%D8%B3%D8%B1%D8%AF

https://digital-world109.blogspot.com/2022/04/blog-post.html

http://moz.kazeo.com/-a212420785

https://hamyare.blog.ir/1401/01/28/%D8%AC%D9%84%DB%8C%D9%82%D9%87-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%87

https://hamyareweb.blogspot.com/2022/04/blog-post.html

http://bestkhabar.blogfa.com/post/46

http://miu.cd.st/-a212420779

https://haminshekli.blogspot.com/2022/04/blog-post.html

http://big.id.st/-a212420775

امتحان...
ما را در سایت امتحان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann12 بازدید : 275 تاريخ : جمعه 17 تير 1401 ساعت: 12:34

Best Spotify Promotion service for artists on Spotify 2022:

With its unique playlists, profile customization for its powerful algorithms, Spotify offers a wide range of tools that allow musicians to show their talent to the world.

 

Spotify is a sea of opportunities for manufacturers, but there's a point.

 

With thousands of hours of music uploaded to the platform around the world, highlighting and attracting attention is one of the biggest challenges that independent artists face.

 

Gaining popularity is entirely by attracting attention and gaining the right audience for what you create.

 

With the right music marketing app that includes Spotify's correct advertising service, convenient tools and ads of choice for Spotify playlists, you can significantly increase your chances of making it big.

 

Here, we will discuss three key strategies you can apply effectively to promote your Spotify song or album.

 

Customize Spotify Profile (Channel):

Your Spotify profile talks about your professionalism and recognition as an artist.

 

Spotify's profile photo is the first impression the user sees, and the user makes different decisions at that stage whether they want to listen to your music.

 

Building a personal brand as an artist is as important as creating exceptional music because your brand is what makes you differentiate yourself among thousands of others in the music industry.

 

When people notice your song on Spotify or any other music ad service on the Inteet, they see visual elements – profile picture and cover graphics.

 

Make sure to create a unique identity for yourself to reflect each of your creations.

 

Once you've got your basics right, the next step is to verify your artist profile.

 

Anyone can create a Spotify account and establish themselves as a musician in today's world.

 

But the verification process helps you bring more credibility to your profile, making Spotify easier to get to know you as an artist as well.

 

You can automatically verify by signing up for Spotify for artists.

 

Spotify Promotion Advantage:

By hearing your song by thousands of people around the world, you are gradually increasing your chances of being selected by Spotify's algorithm and eventually making your way to Spotify's official playlists.

 

Black White Promotion directly accesses a decent set of audiences, so it's likely that you'll create a more prestigious and engaging collection of follow-ups around the world.

 

The more ears there are, the more engagement there will be – your Spotify artist profile you've created will soon be filled with more follow-ups than you want.

 

 

 

 

 

Get Spotify promotion using new radio playlists:

Previously, radio and television ruled music artists and their publications.

 

Now everything has to do with playlists.

 

Playlists are an integral part of the music streaming ecosystem and will be more vital for new and independent artists to promote ratings.

 

The goal of a music promotion service is to promote artists' ranks and songs in the best way.

 

In such circumstances, the Spotify Black White Promotion ad is ahead.

 

Do you need real Spotify promotion?

Black White Promotion is a music marketing company that focuses on Spotify's advertising services. For more information, visit BlackWhitePromotion.com today.

 

https://www.openstreetmap.org/user/KayBush3

https://www.tripadvisor.com/Profile/kaybM9567SW

https://www.4shared.com/u/djkmTgbv/KayBush3.html

https://www.indiegogo.com/individuals/29604063

https://www.mixcloud.com/KayBush34/

https://loop.frontiersin.org/people/1877188/bio

https://www.wattpad.com/user/KayBush3

https://www.eveote.com/shard/s617/sh/956cb573-ee58-fee1-0f31-2473b278c17c/c310252437ccdfbc284bc47b58ca58db

https://knowyourmeme.com/users/kaybush3

https://3dwarehouse.sketchup.com/user/5d819fcd-3435-4521-8cd2-70b3dda2d455/Kay-B

https://seekingalpha.com/user/56749928/followers

https://justpaste.it/9gi14

https://www.atlasobscura.com/users/kaybush3

https://trello.com/u/kaybush3

 

امتحان...
ما را در سایت امتحان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann12 بازدید : 125 تاريخ : يکشنبه 12 تير 1401 ساعت: 21:52

 

 

بلوک سبک

بلوک سيماني  يکي از پرمصرفترين انواع بلوک ساختماني در ايران است که به دليل فراواني و در دسترس بودن مواد اوليه آن و همچنين ارزاني نسبي قيمت آن در ايران به يکي از پرکاربردترين انواع مصالح ساختماني براي تيغه چيني و ديوارکشي تبديل شده است. بلوک سيماني از سه مصالح پايه شامل سيمان، ماسه و آب تشکيل شده است که با توجه به مواد اوليه به کار رفته در آن به دو نوع بلوک سنگين و سبک تقسيم ميشود. در صورتي که از ماسه در توليد بلوک سيماني استفاده شود به آن بلوک سيماني15 در 50 سنگين و در صورتي که از پوکه معدني يا صنعتي در توليد بلوک سيماني استفاده شود به آن بلوک سيماني سبک گفته ميشود. در توليد بلوک سيماني سنگين ماسه اي معمولاً از ماسه شکسته استفاده ميشود زيرا ماسه شکسته اصطکاک بيشتري بين اجزا ايجاد ميکند و از اين رو نيروي اصطکاک مابين دانه هاي ماسه به افزايش مقاومت و يکپارچگي بلوک سيماني 15 در 50 کمک ميکند. همچنين يکي از مسائل بسيار مهمي که در توليد بلوک سيماني به آن بايد توجه شود طرح اختلاط مهندسي ماسه و سيمان و آب است.

 

222_w4jd.jpg

بلوک هاي سيماني سبک در اقسام ديواري و سقفي به منظور کاهش بار، تبادل حرارتي و صوتي در ساختمان مورد استفاده قرار مي گيرند. اين بلوک ها از بتن هاي سبک  ساخته مي شوند. وزن مخصوص بلوک هاي سيماني سبک از ??? تا ???? کيلوگرم بر مترمکعب مي باشد. مقاومت فشاري متوسط ? نمونه آن ها بايد حداقل ?? کيلوگرم بر سانتيمتر مربع و حداقل مقاومت فشاري يک نمونه ?? کيلوگرم بر سانتيمترمربع باشد.

 

بلوک سبک استاندارد

تاييديه شهرداري براي محصولات استاندارد

وزن مناسب بلوک سيماني استاندارد

اگر بخواهيم وزن بلوک هاي سيماني ساده و سبک را مقايسه کنيم بايد ابتدا هر کدام از آن ها را در ابعاد ??*??*?? سانتيمتر مورد بررسي قرار دهيم. وزن هر عدد بلوک سيماني حدود ?? الي ?? کيلوگرم مي باشد. اگر از پوکه به جاي شن در محصول استفاده شود، وزن آن به ?? الي ?? کيوگرم مي رسد.

براي خريد بلوک سبک استاندارد، گام مهمي که هر پيمانکار يا کارفرما بايد بردارد، انتخاب تامين کننده يا برند مناسب و معتبر ميباشد. در صورتي که خريد بلوک ساختماني از مراکز غير معتبر صورت گيرد، ضررهاي مالي بسياري براي کارفرما ايجاد خواهد کرد، که در طول زمان ضررهاي جاني نيز ممکن است به آن اضافه گردد.

اگر چه بلوک سبک يک عضو غير باربر براي تيغه چيني ساختمان است، اما نميتوان در خريد آن و يا انتخاب تامين کننده معتبر آن دچار اهمال يا کوتاهي شد. بازار مصالح ساختماني، بازار گسترده اي است که مصالح را با انواع قيمت به بازار عرضه مي کنند. اما چيزي که باعث تمايز توليد کنندگان با هم ميشود، نحوه ساخت و رعايت اصول استاندارد در ساخت محصول ميباشد.

مهم ترين نکته اي که هنگام خريد بلوک سيماني سبک بايد به آن دقت شود، نشان استاندارد سازمان ملي ايران است که مراتب اخذ آن بايد از جانب تامين کننده طي شده و در ساخت تک تک خروجي ها لحاظ گردد.
در ادامه حول شاخص هاي اعطاي امتياز به تامين کننده و محاسبه امتياز و نمره قبولي يا عدم اعتبار آن برند، بحث ميگردد.

توليد کننده بلوک سبک با آزمايشات کنترل کيفي

کنترل کيفي مصالح ساختماني

تامين کننده اي در بازار مصالح ساختماني داراي اعتبار و اصالت کالا شناخته ميشود که محصولات خود را در آزمايشگاه هاي کنترل کيفي مورد بررسي قرار داده و آن را از لحاظ استانداردهاي مشخص شده از جانب دستگاه هاي اجرايي به اثبات رسانده باشد. تمامي بلوک هاي سبک ساختماني توليد شده توسط آن برند بايد داراي نشان استاندارد ملي ايران باشد. زماني يک بلوک مجوز شماره ???? سازمان استاندارد ملي را دريافت ميکند که از لحاظ ظاهري، مقاومت، وزن و ميزان جذب رطوبت رواداري هاي مجاز را رعايت کرده باشد.

نکات اجرايي بلوک سيماني چيست؟

پيش از استفاده بايد بلوک‌ها را به خوبي تميز و رويشان را خيس کنيد تا به بهترين شکل ممکن با ملات به يکديگر بچسبند.

شاقول بودن ديوار و عمود بودن دو ديوار نسبت به هم (گونيا بودن) در حين اجراي هر رج ديوار بررسي گردد.

يکي از کارهاي اشتباه خرد کردن بلوک‌ها است چرا که اين کار از مقاومت آن‌ها کم مي‌کند. در حد امکان بلوک‌ها به صورت سالم و يک تکه اجرا گردد.

ملات خوب ملاتي است که از ماسه و سيمان کافي ساخته شده باشد. اين ملات بايد در بخش‌هاي پايين و ديواره‌هاي بلوک‌ها نيز پخش شود.

اگر در سقف تيرچه و بلوک از بلوک‌هاي سيماني جهت پر کردن فضاي بين تيرچه‌ها استفاده شد حتما بلوک‌هاي ابتدا و انتها با پلاستيک مسدود شوند تا بتن داخل آن‌ها نرفته و وزن سقف سنگين نشود.

امروزه  در کلان‌شهرها و ساختمان‌هاي مدرن استفاده از بلوک سبک رونق فراواني يافته است از مهم‌ترين مزايا استفاده از بلوک سيماني سبک مي‌توان موارد زيادي را نام برد.

افزايش سرعت ساخت

عايق صوت و حرارت

سبک‌تر شدن سازه نهايي

استاندارد بودن بلوک

به همين دليل است که در شهرهاي بزرگ مانند مشهد استفاده از بلوک سبک سيماني در ساختمان‌سازي هرروز تقاضاي بيشتري پيدا مي‌کند.

فروش بلوک سيماني در مشهد

اگرچه بلوک سازه کريمي در استان خراسان و شهر مشهد نمايندگي و عامليت توزيعي ندارد. ولي امکان فروش بلوک سيماني به سازندگان مشهد فراهم است.

خريداران بلوک سبک مي‌تواند با سفارش بلوک سبک به کارخانه بلوک سازه کريمي با خيالي آسوده بلوک سبک را در پروژه خود تحويل گرفته و استفاده نمايند.

 

بلوک کريمي  توليد کننده بلوک سيماني استاندارد با جديدترين روش آمادگي دريافت سفارش از تمام نقاط کشور را داراست. به دليل ظرفيت بالاي توليد اين سفارشات در اسرع وقت آماده تحويل هستند.

 

 

 

امتحان...
ما را در سایت امتحان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann12 بازدید : 152 تاريخ : جمعه 3 تير 1401 ساعت: 21:11

لینک دوستان

خبرنامه